torsdag 21 juni 2012

En ny blogg för en ny generation

Jag har startat denna blogg av flera anledningar. Bland annat av brist på annat att göra (blink) men framför allt för att jag är en sådan otrolig djurvän att jag inte bara kan sitta här och se djur bli plågade och illa behandlade utan att göra något.

Denna blogg är till för att informera er alla som inte vet vad som händer under ytan och som media döljer. Vad är den egentligen för kött som ligger på din tallrik, eller vad politikerna säger bakom ryggen på oss?
Den är även till för att guida dig som är djurvän till ett djurvänligare liv.

Vem är jag då? Jag är en vanlig tonårstjej, 19 år, bor i Stockholm. Men till skillnad från mina andra sysslor i livet som att festa så vågar jag stå upp för djuren och deras rätter.

Fortsätt läsa min blogg för inlägg som kommer få dig att trilla av stolen!/Jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar